Rok 2020 rozpoczął się dla marki Melvin & Hamiltona ekscytującymi wydarzeniami! Na targach Premium Messe w Berlinie nasz zespół z Heidelberga zaprezentował modele na nadchodzący sezon jesień-zima 2020/2021 i zachwycił zarówno detalistów, jak i prasę.
Ten sezon będzie jednym z najbardziej ekscytujących w 30-letniej historii Melvin & Hamilton, co widać było w silnych kontrastach naszych flagowych modeli: ekstrawagancki brytyjski styl rock chic z ćwiekami i lakierowaną skórą z jednej strony, a elegancki pikowany wygląd w stylu lat 60 z drugiej. Zróżnicowane odcienie czerwieni i nasze popularne nadruki zwierzęce w nowych odmianach również przekonały naszą publiczność. Miłośnicy naszej kolekcji galanterii mogą również cieszyć się na wspaniałe nowości: nasza nowa torba typu duffle bag oferuje dużo miejsca i dlatego jest idealna w podróży. Dodatkowo zaprezentowaliśmy stylową torebkę Christy-Bag, która jest wykonana z różnych materiałów.
Ale również w tym roku zrobiliśmy krok do przodu - wzięliśmy udział w Neonyt, międzynarodowym centrum zrównoważonego rozwoju i innowacji. Po raz pierwszy byliśmy w stanie zająć wyraźne stanowisko w kwestii zrównoważonego rozwoju. Od początku naszej historii, Melvin & Hamilton jest symbolem produkcji przyjaznej dla środowiska, która szanuje zarówno człowieka, jak i naturę.
To właśnie dlatego jednym z naszych głównych priorytetów na rok 2020 będzie dostarczanie naszym klientom wyczerpujących informacji i inspirowanie ich do świadomej konsumpcji. Aby odpowiednio zaprezentować wszystkie te nowości, urocza i przytulna kawiarnia MarcAnn's w berlińskiej dzielnicy Mitte uprzejmie udostępniła nam swój lokal, a jej francuski styl doskonale wpisał się w wielokulturowe tło naszej marki. Za aspekt kulinarny odpowiedzialny był szef kuchni David Cofie-Nunoo, który dostarczał nie tylko wyśmienitych przysmaków, ale również zapewnił świetną atmosferę.
Przy okazji, David jest szkolnym przyjacielem naszych dyrektorów zarządzających w Heidelbergu, Karima i Oliviera Choukair, a MarcAnn's jest prowadzony przez jego siostrę Anne i jej męża Marca. Melvin & Hamilton to także silne i długotrwałe związki.
O godz. 17.00 przybyli pierwsi goście prasowi i ambasadorzy naszej marki. Z radością witamy więc przedstawicieli magazynów Flair, Sleaze, Elle, Valeur i Vogue, a także stylistów Prosieben i gwiazdy mediów społecznościowych, jak Ferkan Sandi, alias mrgentleguy.
Oprócz dyrektorów naczelnych, inni członkowie zespołu z naszego biura w Paryżu i Heidelbergu pojawili się, aby zaprezentować gościom nadchodzącą kolekcję, a później odpowiedzieć na wszelkie pytania. Temat zrównoważonego rozwoju został również szczegółowo omówiony w ekscytujących rozmowach. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat garbowania roślinnego, ekologicznej produkcji i rozwoju pracowników, zapraszamy do odwiedzenia strony poświęconej zrównoważonemu rozwojowi.
Nasi klienci wydają się być szczególnie zainteresowani romantycznymi projektami, dbałością o szczegóły i charakterystyczną jakością marki Melvin & Hamilton.
Bardzo ucieszyły nas pozytywne opinii naszych gości i z niecierpliwością czekamy na kolejne wydarzenie!